De beste hints en aanwijzingen van Wie Is de Mol?

Laden Sie das neueste Update herunter erhältlich bei Play Store app. Google Android Kostenlos
De voorkennis van Soy Kroon Als er één kandidaat van Wie Is de Mol? 2023 op papier de perfecte Mol is, is het Soy Kroon. Deze acteur heeft immers al genoeg ervaring door rollen in Goede Tijden, Slechte Tijden en Nieuwe Tijden, als Jezus in The Passion en in Costa!!. Maar dat is niet waarom wij hem hier als eerste noemen, dat heeft hij vooral aan zichzelf te danken. In een video die voor de opnames is opgenomen, liet hij namelijk al wat los over bepaalde opdrachten. Iets teveel zelfs. Begon hij zijn avontuur met meer voorkennis dan zijn concurrenten? Soy Kroon in Wie Is de Mol? 2023©AVROTROS Soy Kroon in Wie Is de Mol? 2023 Soys pokerface Kunnen we het trouwens ook gelijk nog even hebben over de onderstaande video? Voorafgaand aan de opnames moest elke kandidaat een soort 'Mollicitatie' doen voor de camera. In eerste instantie lijkt het bij die van Soy gewoon een leuk gesprekje waarin ter sprake komt of hij de mol wil zijn (antwoord: 'Ik wil heel graag de Mol zijn'), maar tegen het einde slaat dit om. En hoe! Hij zet zijn serieuze pokerface op en laat hij dat nu hard nodig hebben in de eerste opdracht. Werd hem dit stiekem al ingefluisterd? De hints richting Daniël Verlaan Twijfel je nog op wie je je punten moet inzetten in de app van Wie Is de Mol? 2023? Overweeg dan vooral Daniël Verlaan. Deze techjournalist weet alles van hacken en laat dat nu precies een terugkerend element zijn in de bekendmaking van de kandidaten én het nieuwste Molboekje. Zo moesten de Molloten kluizen 'kraken' en staan er in het Molboekje ook meerdere afbeeldingen die kunnen verwijzen naar hackerstermen als 'Pokerface hack', 'elephant hack' en 'shark jack'. Aflevering I: Verbinding Seizoen 23 van Wie Is de Mol? 2023 is officieel begonnen, dus het is hoog tijd om de hints uit de eerste aflevering onder de loep te nemen. Eén ding is zeker: actrice Sarah Janneh lijkt het niet te zijn. Althans, als ze volgende week niet terugkeert in het spel. De Olympische Ringen Ranomi Kromowidjojo is misschien niet de meest voor de hand liggende Mol, maar toch is er iets naar haar terug te verwijzen. De koffers in de allereerste opdracht hadden namelijk vijf verschillende kleuren: zwart, rood, groen, blauw en geel. Waar doet je dat aan denken? Juist, aan de ringen van de Olympische spelen waar Ranomi meermaals aan mee heeft gedaan.

25 November 2022, 10:30 | Views: 157